Klachten

Ik doe  mijn werk als acupuncturist zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over een behandeling. Is dit het geval dan vraag ik u dit met mij te bespreken zodat we kunnen proberen tot een oplossing te komen.

Ik ben aangesloten bij de door de overheid goedgekeurde beroepsvereniging Zhong (De Nederlandse Vereniging voor Traditionele Chinese Geneeskunde). Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de Zhong. Deze functionaris zal u helpen en proberen een oplossing te vinden. Blijkt het ook met hulp van de klachtenfunctionaris niet mogelijk uw geschil met de betrokken therapeut op te lossen, dan zal de klachtenfunctionaris u verwijzen naar de Geschilleninstantie Koepel Alternatieve Behandelwijzen (KAB). Deze onafhankelijke instantie behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk, onder voorzitterschap van een jurist.

De volledige procedure voor behandeling van een klacht vindt u op de website van Zhong. Deze procedure kunt u ook hier downloaden als pdf bestand

Logo Zhong (de Nederlandse vereniging voor traditionele Chinese geneeskunde) en KAB (Koepel Alternatieve Behandelwijzen)